نوشته شده توسط : ata sharifi

شهر های معروف فنلاند

کشور فنلاند در طول چند سال اخیر همیشه جزو کشور هایی بوده است که هر فردی را به دلیل دانشگاه های فنلاند و هزینه های زندگی در فنلاند و یا تحصیل رایگان در فنلاند مجذوب خود می کند زیبایی هایی چشم گیری که در کشور فنلاند وجود دارد در سراسر جهان زبانزد است. این کشور دارای زمستان هایی زیبا و دیدنی و مراتع سرسبز فراوانی است.
در ادامه شهر های زیبا و دیدنی این کشور را برایتان معرفی خواهیم کرد تا در صورت مهاجرت به فنلاند اطلاعاتی در مورد شهر های دیدنی این کشور داشته باشید. 
 

شهر تورکو:

بر عقیده ی عده ای از افراد که معتقدند این شهر در قرن 13 میلادی به وجود امده است به عنوان قدیمی ترین شهر کشور فنلاند معرفی می شود. این شهر در چند دهه ی اخیر جزو بزرگ ترین شهر های کشور فنلاند و پایتخت کشور فنلاند بوده است. شهر تورکو از شهر های بسیار زیبا و رنگارنگ کشور فنلاند است که دارای تابستان هایی گرم ئ مناسب برای قایق رانی و انواع تفریحات ابی است. 

شهر لاپرنتا:

شهر لاپرنتا یکی از شهر های دیدنی و محبوب کشور فنلاند است. شهر لاپرنتا دارای طرفداران  زیادی است که مردم کشور فنلاند نیز این شهر را به عنوان یک جاذبه ی گردشگری زیبا می دانند. این شهر در کنار چهارمین دریای بزرگ اروپا واقع شده است. 

شهر ساوولینا:

شهر ساوولیا به عنوان قدیمی ترین شهر کشور فنلاند معرفی می شود این شهر دارای اثار باستانی های زیادی است و دارای کهن ترین اثار های باستانی است. عملیات پی ریزی این شهر در سال1639 شروع شده است. این شهر کهن دارای چندید دریاچه زیبا است. 

شهر هانکو:

هانکو یکی از شهر های ساحلی کشور فنلاند است. این شهر زیبا بهترین جایی است که افراد برای لذت بردن از سواحل افتابی ان وارد شهر می شوند. مردم این شهر بر خلاف سایر مردم فنلاند که به زبان فنلاندی سخن می گویند،44%مردم در این شهر به زبان سوئدی صحبت می کنند. 
 

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در فنلاند,تحصيل رايگان در فنلاند,تحصيل در فنلاند,هزينه تحصيل در فنلاند,ادامه تحصيل در فنلاند,اعزام دانشجو به فنلاند ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

شهریه دانشگاه در مجارستان

یکی از کشور های اروپایی که به دلیل هزینه های پایین زندگی و تحصیلی و ارائه دروس به زبان انگلیسی مورد طرفدار دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل است ، کشور مجارستان میباشد . اکثر مدارک دانشگاه های مجارستان موردتایید وزارت علوم ایران میباشد.

دانشگاه های مجارستان

پنج دانشگاه برتر دنیا از لیست 400دانشگاه معتبر و برتر جهان در کشور مجارستان قرار دارد .کشور مجارستان دارای 18دانشگاه  دولتی و 41 دانشگاه خصوصی و 13 کالج دولتی است .تحصیلات عالی در کشور مجارستان در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری انجام میپذ یرد . رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه  های کشور مجارستان از لحاظ آموزش تخصص و مباحث عملی به دانشجویان در طی دوره تحصیلی ، از سطح اعتبار  بالایی در بین رشته های تحصیلی این کشور برخوردار است به طوری که دانشگاه  فنی و مهندسی بوداپست مجارستان یکی از مطرح ترین دانشگاه های فنی مهندسی در سراسر دنیا به شمار می آید  .شهریه دانشگا ه های مجارستان باتوجه به نوع دانشگاه  و در مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف  بایکدیگر متفاوت است .

شهریه دانشگا های مختلف در مجارستان

شهریه برخی از دانشگا های مجارستان به شرح ذیل میباشد: در دانشگاه بین اامللی فنی و مهندسی بوداپست که از معتبرترین و معروف ترین دانشگاه های اروپای مرکزی میباشد  شهریه مقطع کارشناسی ارشد 5700یورو در سال و در مقطع دکتری میزان این شهریه در این دانشگاه در حدود 6تا 8 هزار یورو در سال خواهد بود

شهریه سالانه در دانشگاه  علوم پزشکی سملوایز در حدود 4900تا 7900یورو در سال است 

شهریه دانشگاه پزشکی آلبرت سنت جورجی مجارستان بین هزار تا چهار هزار یورو میباشد 

میزان شهریه دانشگا ه علوم پزشکی دبرسن از 4 تا 8 هزار یورو است 

در دانشگاه اتوش لورند بوداپست میزان شهریه 5تا 6هزار یورو در سال میباشد . مبلغ شهریه دانشگاه علوم پزشکی پچ نیز 7000یورو در سال است . در دانشگاه دامپزشکی سنت اشتوان نیز مبلغ 5 تا 10هزار یورو برای تحصیل از دانشجو دریافت میگردد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر  با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200



:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در مجارستان,تحصيل رايگان در مجارستان,تحصيل در مجارستان,هزينه تحصيل در مجارستان,ادامه تحصيل در مجارستان,اعزام دانشجو به مجارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد