نوشته شده توسط : ata sharifi

بهترین دانشگاه های کانادا

تحصیل در کشور کانادا و تحصیل در آلمان در مقایسه با کشور امریکا دارای شرایطی بسیار بهتر از نظر هزینه های تحصیلی پایین تر و اخذ ویزای اسان تر می باشد. این کشور دارای 26 دانشگاه برتر بوده که در این بین 4 دانشگاه بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. در این مطلب برای شما چند دانشگاه های برتر در کانادا و شرایط تحصیل در کانادا و تحصیل رایگان در کانادا و هزینه تحصیل در کانادا و ویزای تحصیلی کانادا  را معرفی خواهیم کرد تا انها را بشناسید و تحصیلی موفق در این کشور داشته باشید. 

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو در میان دانشگاه های معتبر کانادا قرار داشته و در لیست بهترین دانشگاه های دنیا در ردیف 31 قرار گرفته است. این دانشگاه در سال 1827 در این کشور تاسیس شده است. ساخت این دانشگاه در کشور کانادا یک امتیاز بسیار مثبت تلقی شده و دارای شهرت جهانی می باشد. در این دانشگاه هم اکنون بیش از 88.700 دانشجو در حال تحصیل هستند. 

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل بعد از تورنتو بهترین دانشگاه در کشور کانادا می باشد این دانشگاه نیز در سال 2018 توانسته به رتبه ی 32 در جهان دست پیدا کند. بیشتر دانشجویان بین المللی این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می کنند. به طوری که این دانشگاه با دارا بودن 40.500 دانشجو در حدود 25 در صد دانشجوی بین المللی دارد. این دانشگاه برنده ی جایزه ی نوبل می باشد. 

دانشگاه بریتیش کلمبیا

این دانشگاه در میان دانشگاه های برتر جهان رتبه ی سوم را داراست. دانشگاه بریتیش کلمبیا در شهر ونکوور و کلونا واقع شده است. حدود 62.900 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. که در این میان بیشتر انها دانشجویان بین المللی می باشند. 

دانشگاه البرتا

دانشگاه البرتا از نظر تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم و لیسانس و رشته های پزشکی رایگان در کانادا رتبه بندی در کنار دانشگاه کره ی جنوبی در یکی از 4 دانشگاه برتر جهان با رتبه ی 90 قرار گرفته است. این دانشگاه در سال 1908 تاسیس شده است و دارای بیش از 37.830 دانشجو می باشد کخ از 143 کشور دیگر به عنوان دانشجوی بین المللی در این کشور تحصیل می کنند.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در کانادا,شرايط تحصيل در کانادا,تحصيل رايگان در کانادا,هزينه تحصيل در کانادا,ادامه تحصيل در کانادا,اعزام دانشجو به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

ویزای تحصیلی قبرس

شما برای اینکه بتوانید در کشور قبرس تحصیل کنید می بایست چند شرط را رعایت کرده و انجام دهید. تحصیل در کشور قبرس نیازمند اخذ ویزای تحصیلی کشور قبرس می باشد که قبل از اخذ ویزای تحصیلی قبرس شما ابتدا می بایست پذیرش در دانشگاه های قبرس را کسب نموده و شرایط تحصیل در قبرس و تحصیل رایگان در قبرس را داشته باشید تا بتوانید در این کشور به راحتی و با موفقیت تحصیل کنید. اخذ پذیرش تحصیلی در هر مقطع متفاوت بوده و به شرح زیر است.

 

مدارک لازم برای پذیرش در مقطع لیسانس شامل

کپی از مدرک دیپلم و ریز نمرات، سه قطعه عکس 3 در 4، کپا از شناسنامه ، پاسپورت و مدرک زبان و ارائه ی فرم تکمیلی.

مدارک لازم برای پذیرش در مقطع فوق لیسانس نیز شامل

کپی از مدرک لیسانس به همراه ریز نمرات، کپی از شناسنامه و پاسپورت، سه توصیه نامه از اساتید به همراه سه قطعه عکس 3 در 4 

مدارک لازم برای پذیرش در مقطع دکترا شامل

کپی از مدارک فوق لیسانس و لیسانس به همراه ریز نمرات، سه قطعه عکس 3 در 4 ، کپی از پاسپورت و شناسنامه، سه برگ معرفی نامه از 3 استاد، رزومه و کپی از سابقه های کاری، کپی از مدارک زبان و پر کردن فرم مربوطه

 

پس از اخذ پذیرش شما می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی از طریق دارا بودن مدارک زیر اقدام نمایید:

 

  • ارائه ی ترجمه ی مدارک دبیرستان به همراه ریز نمرات برای تحصیل در مقطع کارشناسی
  • ترجمه ای از مدارک و ریز نمرات پیش دانشگاهی جهت تحصیل در کارشناسی.
  • در صورت تحصیل در مقطع دکترا باید از تمام ریز نمرات و مدارک تحصیلی خود کپی داشته باشید.
  • دارا بودن انگیزه نامه برای تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا.
  • کپی از صفحات پاسپورتی که معتبر باشد. 
  • ارائه ی یک قطعه عکس که دارای زمینه ای سفید باشد.

 

 

لازم به ذکر است که این مدارک در قبرس شمالی و قبرس جنوبی متفاوت می باشد و در مورد شهر های معروف قبرس تفاوتی ندارد و تحصیل در قبرس با مدرک دیپلم و لیسانس همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا امکان پذیر است

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در قبرس,شرايط تحصيل در قبرس,تحصيل رايگان در قبرس,هزينه تحصيل در قبرس,ادامه تحصيل در قبرس,اعزام دانشجو به قبرس ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیلات تکمیلی در فنلاند

کشور فنلاند از کیفیت بالای علمی به جهت ادامه تحصیل در فنلاند و مراکز این کشور برخوردار است. در توضیح این مطلب میتوان گفت که 5 دانشگاه از دانشگاه های این کشور دارای رتبه های برتر جهانی هستند.

در حال حاضر 300 رشته دانشگاهی به زبان انگلیسی در مراکز این کشور ارائه میشوند ، که شیوه آموزش آنها به شیوه علمی و کاربردی است. هم اکنون حدود 7000 دانشجو از 40 کشور دنیا در دانشگاه های فنلاند مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه های  فنلاند

دانشگاه های این کشور به دو دسته پلی تکنیک و معمولی تقسیم میشوند. دانشگاه های پلی تکنیک بیشتر به آموزش های عملی و حرفه ای متکی هستند به همین دلیل هم بیشتر دانشجویان آنها را افراد شاغل و سن بالا تشکیل میدهد. این دانشگاه ها در مقطع لیسانس برای تحصیل ررایگان در فنلاند و شرایط تحصیل در فنلاند و دانشگاه های رایگان فنلاند به زبان انگلیسی اقدام به جذب دانشجو میکنند. مدرک این دانشگاه ها علاوه بر تایید توسط صنایع خود کشور فنلاند، مورد تایید وزارت علوم ایران نیز هست.

دانشگاه های گروه دوم مانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا، دانشگاه های اصلی تمام کشور ها بوده و از دانشگاه های پلی تکنیک بیشتر و بزرگ تر هستند اما دوره ی کارشناسی به زبان انگلیسی ندارند .این دانشگاه ها برخی مدارک دانشگاه های پلی تکنیک را قبول نداشته و اگر فرد بخواهد در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های فنلاند و یا معمولی  پذیرفته شود باید یک سری واحد های اضافی را در 5 درس، بگذرانند. هرکدام از این دانشگاه ها مدارک و شرایط خاص خود را برای پذیرش دانشجویان دارند.

 تا قبل از سال 2017 تحصیل در مراکز دانشگاهی کشور فنلاند به صورت رایگان بود اما اخیرا دولت این کشور قانون پرداخت شهریه برای اتباع خارجی و غیر بومی فنلاند تصویب نموده است و طبق این دانشجویان برای تحصیل رایگان در فنلاند موظف به پرداخت شهریه هستند.

دانشجویان خارجی

نکته قابل توجه برای دانشجویان خارجی این است که برای ادمه تحصیل در دانشگاه های آنجا، این است که فرد باید ویزای تحصیلی فنلاند با اعتبار بیش از 90 روز داشته باشد.

 
براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیلات تکمیلی در ترکیه

تحصیلات تکمیلی در ترکیه شامل دوره ی فوق لیسلنس و دکتری می شود. دانشجوین زیادی از سراسر دنیا هر ساله خواهان ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکیه و تحصیل رایگان در ترکیه و شرایط تحصیل در ترکیه و هزینه تحصیل در ترکیه و شرایط زندگی در ترکیه می شوند . در این میان حضور دانشجویان ایرانی به دلایلی مانند هزینه های نسبتا مطابق با کشور ایران، وجو دانشگاه های معتبر در سراسر دنیا، اعتبار مدرک دانشگاه های ترکیه در وزارت علوم ایران ، حضوری پر رنگ و چشم گیر می باشد.

مدارک دانشگاه های ترکیه

تمامی مدارک اعطا شده از جانب دانشگاه های کشور ترکیه ، دارای ویزای تحصیلی ترکیه و اعتبار جهانی و بین المللی هستند در تمام کشور های دنیا مورد پذیرش و استناد  واقع می شوند.

دانشجویان برای ادامه ی تحصیل در مرحله ی تحصیلات تکمیلی در ترکیه ، باید در آزمون های مخصوصی که هر دانشگاه به عمل می آورد شرکت کنند . چرا که پذیرش در دوره های ارشد و دکتری در این کشور توسط برگزاری آزمون سراسری صورت نمی گیرد.

طول دوره های مقاطع تحصیلی در ترکیه

نکته ی دیگر در رابطه با تحصیلات تکمیلی در ترکیه این است که دانشجو به مدت 2 سال در مقطع فوق لیسانس و 4 سال در دوره ی دکتری، مشغول به تحصیل است که باید در هر دوی این دوره ها در حدود 20 تا 30 واحد درسی خود را در طی نیمی از دوره بگذراند ،و نیمه ی دیگر مقطع تحصیلی اش را به کار تحقیق و پژوهش روی موضوع پایان نامه اختصاص دهد و در پایان به دفاع از آن بپردازد. که چنان چه این پایان نامه مورد پذیرش واقع شود ، دانشجو از آن مقطع فارغ التحصیل می شود.

دانشجو به تناسب رشته و دانشگاه خود در دوره ی تحصیلات تکمیلی در ترکیه همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا ، با یکی از زبان های ترکی، آلمانی ، فرانسوی و انگلیسی ، مشغول به تحصیل در دانشگاه ها ی این کشور می شود .

دانشجو می تواند تا پایان دوره ی تحصیلات تکمیلی در ترکیه ، از خدمات درمانی به صورت رایگان بهره مند  شود. این قانون یکی از مزایای تحصیل در ترکیه می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل در روسیه 

یکی از راه های مهاجرت به کشور روسیه مهاجرت از طریق تحصیل در روسیه می باشد. سالانه افراد زیادی کشور روسیه را برای تحصیل انتخاب می کنند. اما باید قبل از هر گونه تصمیم گیری می بایست ابتدا از چگونگی تحصیل در کشور روسیه مطلع شد. در این متن چگونگی تحصیل در کشور روسیه و شرایط تحصیل در روسیه و هزینه تحصیل در روسیه و شرایط زندگی در روسیه و دانشگاه های روسیه و ویزای تحصیلی روسیه را برایتان به طور مفصل توضیح خواهیم داد. 

شرایط تحصیل در روسیه

کشور روسیه دارای بهترین رشته های پزشکی رایگان در روسیه و دانشگاه ها بوده و با برخورداری از یک سیستم اموزشی با کیفیت بالا باعث شده تحصیل در این کشور طرفداران زیادی داشته باشد. برای تحصیل در کشور روسیه در صورتی که دارای مدرک دیپلم باشید می توانید با ارائه ی مدارک مورد نیاز به راحتی موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور شوید. مقطع تحصیلی لیسانس در کشور روسیه 4 سال به طول می انجامد. برای تحصیل در این مقطع همانطور که گفته شد باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشید . همچنین لازم به ذکر است که تمامی دروس در اکثر رشته ها به زبان روسی بوده و فرد باید به این زبان تسلط داشته باشد شما در این مقطع می توانید در کنار تحصیل خود مشغول به کار شده و هزینه های تحصیلی را پرداخت نمایید.

طول دوره مقطع فوق لیسانس در روسیه

تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیز نیازمند مدرک لیسانس و مدرک زبان با نمره ی ایلتس 6 می باشد. در این مقطع می توانید به زبان انگلیسی نیز تحصیل نمایید. همچنین پس از تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه شانس خود را برای دریافت بورسیه ی تحصیلی دکترا افزایش می دهید در این مقطع اجازه ی 20 ساعت کار در هفته را دارید.

طول دوره دکترا در روسیه

طول مدت تحصیل دکترا 2 سال بوده و دانشجو می تواند با دریافت 2000 دلار سالیانه از دانشگاه تحصیل رایگان را تجربه نماید این مبلغ به عنوان بورسیه می باشد. مدارک مورد نیاز  برای دریافت بورسیه شامل مدارک لیسانس و فوق لیسانس، مدرک ایلتس با نمره ی 5 و 6، مقاله های بین المللی و جلب نظر استاد راهنما برای کمک در زمینه ی تز دکترا. با ارائه ی این مدارک به راحتی می توانید بورسیه ی تحصیلی روسیه را کسب کنید.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

اجاره خانه و خوابگاه های دانشجویی در اتریش

افراد خارجی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی و از جمله اتریش را دارند قبل از هر اقدامی باید نسبت به آگاهی یافتن در مورد هزینه ها و مخارج مختلف زندگی و تحصیلی در این کشور اقدام کنند . که در صورت اقامت گزیدن در این کشور از لحاظ هزینه ای و گذران زندگی با مشکل مواجه نشوند.

اگرچه تحصیل در بیشتر مقاطع تحصیلی در کشور اتریش رایگان است مانند رشته های پزشکی رایگان در اتریش ولی هزینه های جانبی زندگی روزمره برای افراد مهاجر خارجی وجود دارد که علی رغم اینکه بسیاری از این هزینه ها از طریق بورسیه شدن و کار دانشجویی برای دانشجویان از طرف دولت اتریش تامین میشود ، ولی باز هم افراد نسبت به داشتن آگاهی در مورد تامین معاش و رفاه خود در طول اقامت در این کشور ناگزیر هستند. ما در متن زیر به بررسی تحصیل رایگان در اتریش و شرایط تحصیل در اتریش و هزینه زندگی در اتریش و هزینه تحصیل در اتریش و ویزای تحصیلی اتریش برای تحصیل در اتریش می پردازیم.

هزینه های اضافی در کشور اتریش

علاوه بر هزینه های جاری در این کشور مانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا یک سری از هزینه ها هم برای افراد وجود دارد که بصورت هزینه های مقطعی هستند. هزینه هایی از قبیل شهریه دانشگاه، هزینه رهن منزل، هزینه خرید کتاب ، در شمار این فهرست قرار میگیرند.

 

و اما متوسط هزینه های جاری افراد در کشور اتریش بدین شهر برقرار است:

اجاره خوابگاه : بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ یورو

• هزینه اشتراک تلویزیون و اینترنت : ۲۰ تا ۴۰ یورو

• اجاره منزل : بسته به نوع آپارتمان مورد اجاره ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو

• هزینه اشتراک تلفن : متوسط بین ۲۰ تا ۱۵۰ یورو

• برق و گاز : بین ۲۰ تا ۱۵۰ یورو

• رفت و آمد : متغیر ولی بطور متوسط ۵۰ یورو

• خوراک و پوشاک : از ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو

• بیمه درمانی : ۲۴ یورو برای هر دانشجو

 

با توجه به این توضیحات متوسط هزینه برای زندگی در کشور اتریش مبلغی معادل 8 تا 10 هزار یورو برآورد شده است.

 سکونت در آپارتمان بخاطر داشتن هزینه های جانبی مانند برق و اینترنت و امثالهم به نسبت خوابگاه بالاتر است.

بسیاری از دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در وین برای کاهش هزینه های مسکن  در آپارتمان هایی موسوم به wg  بصورت دو یا چند نفره زندگی میکنند. که هزینه برای هر فرد به نسبت کیفیت و مساحت 150 تا 300 یورو متغیر است.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در اتريش,شرايط تحصيل در اتريش,تحصيل رايگان در اتريش,هزينه تحصيل در اتريش,ادامه تحصيل در اتريش,اعزام دانشجو به اتريش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

رشته های پرطرفدار در آلمان

تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان در رشته های بسیاری مثل رشته های پزشکی با برخورداری از تحصیل رایگان در آلمان و شرایط تحصیل در آلمان و هزینه تحصیل در آلمان و تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان و دانشگاه های معتبر آلمان و ویزای تحصیلی آلمان و کیفیت آموزشی بالا ارائه می شوند که توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی را برای ادامه ی تحصیل در هرکدام از آن ها به خود جلب کرده است. در میان تمامی این رشته ها، برخی از گرایش های تحصیلی دانشگاهی با استقبال بیشتری از جانب دانشجویان مواجه شده و دانشگاه ها در زمینه ی آموزش این دروس این رشته ها برای تحصیل در آلمان و تحصیل از شهرت جهانی برخوردارند. به طوری که آن ها را می توان در فهرستی به نام رشته های پرطرفدار در آلمان ردیف کرد.

رشته های فنی مهندسی در آلمان

رشته های پزشکی رایگان در آلمان رشته های علوم مهندسی، اقتصاد، هنر، علوم اجتماعی، مدیریت بازرگانی ، علوم کامپیوتر و در نهایت علوم انسانی را میتوان در شمار این لیست قرار داد.

تحصیل در رشته های مدیریت بازرگانی و علوم کامپیوتر از رشته های پرطرفدار در آلمان در دانشگاه فورت وانگن از اعتبار و شهرت زیادی در میان سایر دانشگاه های این کشور برخوردار می باشد.

تحصیل در دانشگاه فنی مونیخ به عنوان دانشگاهعی معتبر در تمام دنیا و با رنک عالی در جهان برای آموزش در رشته های علوم مهندسی به دانشجویان بین المللی توصیه می شود.

دانشجویانی که خواهان دریافت بهترین آموزش ها در حوزه ی رشته های علوم پایه به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار در آلمان هستند ، می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت آموزشی، دانشگاه هایدلبرگ را برای تحصیل انتخاب کنند.

رشته های علوم انسانی در آلمان

دانشجویانی که برای تحصیل در رشته های علوم انسانی،هنر و علوم اجتماعی وارد کشور آلمان شده اند و به دنبال دست یابی به بهترین آموزش ها در میان سایر دانشگاه های ارائه دهنده ی این رشته ها هستند، باید تمرکز خود را بر روی اخذ پذیرش از دانشگاه فریه برلین بگذارند تا بعد از اتمام تحصیلات به عنوان یک متخصص تمام عیار در حوزه ی دانشی خود از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در آلمان,شرايط تحصيل در آلمان,تحصيل رايگان در آلمان,هزينه تحصيل در آلمان,ادامه تحصيل در آلمان,اعزام دانشجو به آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

هزینه زندگی در بلژیک

کشور بلژیک کشوری است که جزو کشور های عضو اتحادیه ی اروپا محسوب می شود. این کشور دارای تحصیل رایگان در بلژیک و شرایط تحصیل در بلژیک در دانشگاه های بلژیک و ویزای تحصیلی بلژیک است و هزینه های زیادی برای زندگی می باشد. شما برای این که بتوانید از هزینه زندگی در کشور بلژیک بر بیایید می بایست منبع در امد خوبی را داشته باشید تا از پس هزینه تحصیل در بلژیک بر بیایید. بروکسل به عنوان پایتخت کشور بلژیک در چند سال اخیر جزو شهر های گران برای زندگی شناخته شده است با این وجود این شهر نسبت به دیگر پایتخت های کشور های اروپایی دارای هزینه های پایین تری برای زندگی است. 

هزینه های مربوط به نیاز های روزانه در بلژیک

به طور کلی همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا شما اگر بخواهید در یکی از رستوران های این کشور در طی 3 وعده و برای دو نفر غذا سفارش دهید هزینه ی شما 60 یورو می شود. همچنین هزینه ی یک فنجان کاپوچینو 2.49 یورو  و هزینه ی ده عدد تخم مرغ 2.30 یورو، 1 لیتر شیر 1.15 یورو، 1 قرص نان، 1.50 یورو و یک پاکت سیگار 5.50 یورو می باشد. 

هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز به این صورت است که شما برای رفت و امد با تاکسی در هر کیلومتر 2 یورو و قطار نیز از یک شهر به شهر دیگر 2.10 یورو می باشد. بنزین در این کشور 1.38 یورو برای یک لیتر هزینه دارد. 

هزینه ی اقامت در بلژیک

در صورتی که برای رشته های پزشکی رایگان در بلژیک بخواهید در بلژیک برای اقامت خود خانه ای بخرید هزینه ی خرید خانه در بلژیک برای هر متر در مرکز شهر در حدود 2000 تا 3500 یورو  و در خارج از محوطه ی مرکز شهر نیز از 1800 تا 3000 یورو متغیر می باشد. هزینه های اجاره نیز برای یک خانه ی مبله ی 2 خوابه 1400 یورو، یک خانه ی دو خوابه ی معمولی 1100 یورو، اپارتمان مبله ی دو خوابه 900 یورو و قیمت اپارتمان معمولی دو خوابه نیز 700 یورو می باشد. 

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در بلژيک,شرايط تحصيل در بلژيک,تحصيل رايگان در بلژيک,هزينه تحصيل در بلژيک,ادامه تحصيل در بلژيک,اعزام دانشجو به بلژيک ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

بهترین دانشگاه های اسپانیا

تحصیل در کشور اسپانیا در سال های اخیر همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا مورد توجه بسیاری از دانشجویان از کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است. در این کشور حدودا نام 13 دانشگاه در رتبه بندی QS در زمره ی 500 دانشگاه برتر در دنیا قرار گرفته است. در ادامه به بررسی  تحصیل رایگان در اسپانیا و شرایط تحصیل در اسپانیا و هزینه تحصیل در اسپانیا و هزینه زندگی در اسپانیا و ویزای تحصیلی اسپانیا و نام تعدادی از این دانشگاه ها را بعنوان بهترین دانشگاه های اسپانیا ، با توضیحاتی درمورد آن ها بیان خواهیم کرد.

دانشگاه بارسلونا

اولین دانشگاه از فهرست بهترین دانشگاه های اسپانیا دانشگاه بارسلونا می باشد. سابقه ی این دانشگاه به قرون وسطی برمی گردد که با داشتن 18 دانشکده و ارائه ی 100 رشته ی متنوع، علاوه  بر اینکه در برخی رشته ها جزو 100 دانشگاه برتر در دنیا قرار دارد .طبق رتبه بندی QS  در جایگاه 166 در دنیا قرار گرفته است.

دانشگاه مستقل مادرید

این دانشگاه با کسب عنوان بهترین دانشگاه اسپانیا در رشته های پزشکی رایگان اسپانیا یک مقر خوب برای پژوهش است که 4 اصل اساسی در رابطه ی با تحصیل در آن رعایت می شود. اصل ازادی در پذیرش، اصل آزادی در انتخاب استاد، اصل آزادی در اداره سرمایه وآزادی در برنامه های درسی.

دانشگاه اتونوما مادرید

این دانشگاه نام دانشگاه خودمختار مادرید را برای خود برگزیده است .این دانشگاه در زمینه ی رشته ی حقوق بسیار فعال و قدرتمند است و به طور کلی در رتبه بندی جهانی در رتبه ی 186 در دیا قرار گرفته است.

دانشگاه کامپلوتنیس مادرید

این دانشگاه با داشتن رتبه ی در دنیا در زمینه ی دندانپزشکی جزو  دانشگاه برتر در دنیا می باشد .این دانشگاه عنوان قدیمی  ترین دانشگاه در اسپانیا را با سال تاسیس 1293  به خود اختصاص داده است که تاکنون 7 دانشجوی این دانشگاه برنده ی جایزه ی نوبل بوده اند.

دانشگاه پمپی فابرا

این مرکز یکی از دانشگاه های جدید در این کشور است  که در فهرست بهترین دانشگاه های اسپانیا قرار میگیرد. این مرکز  طبق رتبه بندی QS در رتبه ی 295 در دنیا قرار گرفته و در شهر بارسلونا بنا نهاده شده است. دانشکده ای علوم انسانی و اجتماعی، علوم سلامت و زندگی و علوم ارتباطات، سه دانشکده ی این دانشگاه می باشند.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در اسپانيا,شرايط تحصيل در اسپانيا,تحصيل رايگان در اسپانيا,هزينه تحصيل در اسپانيا,ادامه تحصيل در اسپانيا,اعزام دانشجو به اسپانيا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل در اکراین با مدرک دیپلم و لیسانس

کشور اکراین کشوری است که تحصیل به زبان انگلیسی را برای تمامی متقاضیان فراهم می کند. این کشور دارای امتیاز های مثبت و عالی برای دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در مراحل تکمیلی را در کشور اکراین دارند. اما این کشور به این دلیل که از کشور های عضو اتحادیه ی اروپا نیست برای افرادی مناسب است که پس از پایان دوره های تحصیلی می خواهند به کشور های دیگری مهاجرت کنند. 

تحصیل در کشور اکراین با مدرک دیپلم

معمولا همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا افراد تحصیلات دبیرستانی را در کشور خود می گذرانند و پس از اخذ مدرک دیپلم تصمیم می گیرند در یکی از کشور های اروپایی تحصیل نمایند. کشور اکراین کشوری خارج از اتحادیه ی اروپا می باشد اما افراد زیادی این کشور را برای تحصیل رایگان در اوکراین و شرایط تحصیل در اکراین و هزینه تحصیل در اکراین انتخاب می کنند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور اکراین می بایست مدرک دیپلم را دارا باشید. دوره ی لیسانس در کشور اکراین 4 سال به طول می انجامد. همچنی برای این که بتوانید موفق به تحصیل در کشور اکراین با مدرک دیپلم شوید می بایست به زبان روسی و یا انگلیسی مسلط باشید. زیرا دوره های لیسانس در کشور اکراین به یکی از این زبان تدریس می شود. 

تحصیل در کشور اکراین با مدرک لیسانس

شما می توانید پس از اخذ ویزای تحصیلی اوکراین در شهر های معروف اوکراین با هزینه زندگی در اکراین در دانشگاه های اکراین مدرک کارشناسی خود در کشور اکراین اقدام به تحصیل در مقطع فوق لیسانس کنیدو معمولا افراد زیادی در کشور اکراین جهت گذراندن دوره های کارشناسی ارشد اقدام می کنند چرا که شانس انها جهت دریافت بورسیه های تحصیلی زیاد است. زبان تدریس در دوره های کارشناسی ارشد در کشور اکراین روسی، اکراینی و یا انگلیسی است که فرد می بایست به یکی از انها مسلط باشد. 

تحصیل در مقطع دکترا

تحصیل در  مقطع دکترا در کشور اکراین و در دانشگاه های اکراین به عنوان تحصیلات تکمیلی بسیار پر طرفدار است چرا که فرد می تواند  با کمترین هزینه تحصیل کند. بنابراین فرد می تواند در این مقطع هم با بورسیه ی تحصیلی و هم با کمک هزینه ی تحصیلی هزینه ها را کم تر کند. در این مقطع فرد می توان 30  ساعت کار کرده و به ازای هر ساعت 8 تا 10 یورو کسب کند.

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از کشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200


:: برچسب‌ها: تحصيل در اکراين,شرايط تحصيل در اکراين,تحصيل رايگان در اکراين,هزينه تحصيل در اکراين,ادامه تحصيل در اکراين,اعزام دانشجو به اکراين ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()