تحصیل رایگان در اسپانیا
نوشته شده توسط : ata sharifi

تحصیل رایگان  در اسپانیا

کشور اسپانیا دارای مراکز آموزشی و دانشگاه های مهمی در کل دنیا است . اسپانیا به علت اینکه عضو کشور های شنگن است متقاضیان بسیاری برای تحصیل و زندگی به آن جذب مبشوند . در این کشور تحصیلات در مقطع کارشناسی عموما بین 3تا 4 سال به طوال می انجامد . هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی دراسپانیا بین 2تا 5 یورو میباشد.
 

بورسیه تحصیلی در اسپانیا

در مقطع  کارشناسی بورسیه تحصیلی اسپانیا برای دانشجویا ن وجود ندارد و امکان آن بسیار پایین و به ندرت به دانشجویی اعطا خواهد شد . .برای جبران هزینه های تحصیلی و زندگی در کشور اسپانیا اجازه 2010تا ساعت کار در طول هفته به دانشجو داده میشود . تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اسپانیا معمولا به صورت یک دوره دو ساله است که هزینه تحصیل در کارشناسی ارشد اسپانیا  در  طول دوره تحصیل  بین 4 تا 6 هزار یورو خواهد یود .در مقطع ارشد اجازه 20 تا 30ساعت کار در هفته به دانشجو داده میشود تا بتواند بخشی از هزینه های زندگی در اسپانیا را برای خود را تامین نماید .
 

مقطع ارشد در اسپانیا

در مقطع ارشد در کشور اسپانیا امکان بورسیه شدن دانشجونیز مانند مقطع ارشد پایین است . در مقطع  تحصیلی دکتری هزینه دانشگاه بین 200الی 700 یورو میباشد و در نهایت در مقابل خدماتی که از طرف دانشگاه به دانشجو ارائه میشود میتوان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های اسپانیا را رایگان دانست .دانشجویان مقطع دکتری در اسپانیا نیز میتوانند به کار هایی پاره وقت برای تامین بخشی از هزینه زندگی خود اقدام نمایند.
 

بوریسه تحصیلی در مقطع دکتری در اسپانیا

امکان دریافت بورسیه تحصیلی در مقاطع دکتری در دانشگاه های اسپانیا وجود دارد و دانشجو در صورت داشتن شرایط بورسیه شدن از جمله داشتن معدل بالای 16 داشتن مدرک زبان آیلتس ، داشتن مقالات و تحقیقات با درجه اعتبار بالا و داشتن رزومه کاری و  تحقیقاتی در زمان تحصیل از طرف دانشگاه بورسیه میشود . و تمام هزینه های تحصیل برای دانشجو در مقطع دکتری رایگان میگردد.

 

جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاوره تلفني تحصيل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلاي در تماس باشيد

021-88288200





:: برچسب‌ها: شرايط تحصيل در اسپانيا,تحصيل رايگان در اسپانيا,تحصيل در اسپانيا,هزينه تحصيل در اسپانيا,ادامه تحصيل در اسپانيا,اعزام دانشجو به اسپانيا ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: